mérgezetlen csecsemők

Tisztában vagyunk azzal, hogy a gyermekeinket születésük pillanatától mérgezzük? Ez tény! Sajnos igaz! Hol a megoldás? Sodium Lauryl, illetve Sodium Laureth Sulfatementes sampon, habfürdő. Vagy újabban átnevezve, ammoniumra, a hatás ugyan az, a méreg se jobb a másiknál. Vagy a talkum mentes babahintőpor. Nem is beszélve a fluorid mentes fogkrémről Segítsünk gyerekeinknek egészségesen élni, már születésükkor!

Ági vagyok

fubenfaban: enHurai Józsefné, Ági vagyok. Tanácsadóként dolgozom, a Neways International cégnél. Igyekszem folytonos tanulás és képzés mellet,tudásomat mindenki javára fordítani. Szivesen válaszolok kérdésekre, segítek megkeresni a legjobb megoldást a következő oldalon: www.bionomland.eu
Kívánok mindenkinek jó egészséget.

Ajánlott oldalak

Dániel vagyok

fubenfaban: Dancus Mamám csak Dancusnak nevez. 3 évesen allergiás voltam mindenre, ami fű és virág. Nem kaptam levegőt, nem tudtam aludni, nagyon rossz volt. Anyukán vett a Newaystől termékeket, amikor 5 éves lettem, mert már pipát kellett használni. És fél év múlva már nem kellett orvosság, meg pipa, a doktor néni is azt mondta, nem is igaz, hogy én valaha is allergiás voltam. Azóta sincs semmi bajom, pedig nem régen lettem 8 éves.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nyugtalan, rossz alvó gyermek: mandula illóolaj

2008.03.15. 22:59 - fuben-faban

Címkék: kismama csecsemő egészség gyermek baba aroma

A nehezen elalvó, rosszul alvó gyermeknek a fürdővizébe, pici tejben feloldva tegyünk pár csepp mandula olajat.
Legfontosabb összetevi: linon, paraffin- szénhidrogén, valamint az antranilsav észtere
Hatása: csökkenti a félelemérzetet
Figyelem! Használata után ne menjen napra!

Felnőtteknek is jó, stressz, ijedtség, idegesség esetén

Hurai Ági

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsemomergezes.blog.hu/api/trackback/id/tr31382631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~Melcsy 2010.08.30. 18:09:51

A paraffin nem kőolajszármazék véletlenül? :)))

fuben-faban · http://www.bionomland.eu/Index.html 2010.08.30. 18:17:37

De igen, az. Ha a kereskedelemben lehet valahol kapni paraffin nélkülit, természetes, hogy az az ajánlott. Sajnos azonban mandula illó olajat én még nem találtam nélküle. Kérlek, ha találsz ilyet, oszd meg velünk, hol van, hol kapható.
Köszönöm.
Ági


süti beállítások módosítása