mérgezetlen csecsemők

Tisztában vagyunk azzal, hogy a gyermekeinket születésük pillanatától mérgezzük? Ez tény! Sajnos igaz! Hol a megoldás? Sodium Lauryl, illetve Sodium Laureth Sulfatementes sampon, habfürdő. Vagy újabban átnevezve, ammoniumra, a hatás ugyan az, a méreg se jobb a másiknál. Vagy a talkum mentes babahintőpor. Nem is beszélve a fluorid mentes fogkrémről Segítsünk gyerekeinknek egészségesen élni, már születésükkor!

Ági vagyok

fubenfaban: enHurai Józsefné, Ági vagyok. Tanácsadóként dolgozom, a Neways International cégnél. Igyekszem folytonos tanulás és képzés mellet,tudásomat mindenki javára fordítani. Szivesen válaszolok kérdésekre, segítek megkeresni a legjobb megoldást a következő oldalon: www.bionomland.eu
Kívánok mindenkinek jó egészséget.

Ajánlott oldalak

Dániel vagyok

fubenfaban: Dancus Mamám csak Dancusnak nevez. 3 évesen allergiás voltam mindenre, ami fű és virág. Nem kaptam levegőt, nem tudtam aludni, nagyon rossz volt. Anyukán vett a Newaystől termékeket, amikor 5 éves lettem, mert már pipát kellett használni. És fél év múlva már nem kellett orvosság, meg pipa, a doktor néni is azt mondta, nem is igaz, hogy én valaha is allergiás voltam. Azóta sincs semmi bajom, pedig nem régen lettem 8 éves.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Miért alakul ki súlyos betegség, már nagyon fiatal gyermekkorban

2008.08.03. 14:01 - fuben-faban

Címkék: betegség terhesség csecsemő egészség allergia baba természetgyógyászat táplálékkiegészítő illóolaj

Egyre többször hallom, olvasom e-mailben, vagy személyes találkozásokkor beszélünk arról, hogy miért van az, hogy a kicsi, pár hónapos, alig néhány éves gyermek súlyos betegségben szenved. Fáj ez nekem is, épp úgy, mint a szülőnek, a gyermekről nem is beszélve. Mivel én is érintett vagyok, germekeim és majdan unokáim kapcsán, kerestem az okot.

Meg is találtam egy cikkben:

Ami arról szól, hogy amikor Magyarország az EU-hoz csatlakozott, a WWF felkérte az ott dolgozókat, önkéntes alapon adjanak vért, amiből megállapítható, hogy az EU tagállamok, mely országai milyen mértékben szennyezettek káros, egészségromboló vegyianyagokkal, és azt is milyen vegyianyagok vannak a szervezetünkben, amelyek mesterségesen előállítottak, és a szervezetünkben semmi keresnivalójuk nincs.

A viszgálaton résztvevők névsora:

—        Constantina Akkeliodou, Ciprus, egészségügyi miniszter
Libor Ambrozek, Cseh Köztársaság, környezetvédelmi miniszter
Hans Christian Schmidt, Dánia, környezetvédelmi miniszter
Olavi Tammemäe, Észtország, volt környezetvédelmi miniszter
Jan-Erik Enestam, Finnország, környezetvédelmi miniszter
Serge Lepertier, Franciaország, környezetvédelmi miniszter
Persányi Miklós, Magyarország, környezetvédelmi miniszter
Kökény Mihály, Magyarország, volt egészségügyi miniszter
Roberto Tortoli, Olaszország, volt környezetvédelmi miniszter
Juozas Olekas, Litvánia, egészségügyi miniszter
László Miklós, Szlovákia, környezetvédelmi miniszter
Christina Narbona, Spanyolország, környezetvédelmi miniszter
Lena Sommestad, Svédország, környezetvédelmi miniszter
Alun Michael, Egyesült Királyság, környezetvédelmi miniszter

 

           Egyéb magyarországi véradók:

—         Márkus Ferenc, a WWF Magyarország igazgatója

—        Dr. Zacher Gábor, toxikológus főorvos

—        Dr. Gurmai Zita Európa parlamenti megfigyelő 

 

 

 

 A nyilatokzataik így hangzanak:

"Megdöbbentő volt számomra, hogy mekkora számban és mennyiségben mutattak ki vegyszereket az én véremből is. Mindenkinél, aki részt vett a kísérletben, találtak káros vegyszereket, teljesen függetlenül attól, Európa mely országában élnek." - mondta Dr. Gurmai Zita

 

"Elfogadhatatlan, hogy egyre növekvő koncentrációban vannak jelen bennünk, emberekben és az állatokban is vegyi anyagok. Olyanok, melyeket már régen betiltottak és olyanok, melyeket ma is használnak. Bennem például a DDT bomlástermékéből 2700 egységnyi mennyiséget találtak, holott az átlag "csak" 590 egység volt. Az egyik legnagyobb gond az, hogy nem tudjuk, hosszú távon milyen egészségügyi kockázatot jelentenek." -mondta Márkus Ferenc

 

 "Számítottam rá, hogy több tucat mesterséges, természetidegen anyag van a véremben, hiszen tudom, hogy mennyire nem természetes a mi életünk. Mégis váratlan volt, hogy az európai átlagot jóval meghaladja a bennem talált ftálsav és DDT-származék mennyisége. Hogy bennem mit okoznak ezek az anyagok - nem tudhatom. Pedig tudni kellene minden mesterséges anyagról, hogy mire számíthatunk, ha a közelünkbe engedjük őket." - kommentálta az eredményeit Persányi Miklós

 

 "A bennem talált kemikáliáktól feltehetően én már sohasem tudok megszabadulni. Viszont remélem, a fiamban és az unokáimban már nem lesznek ezek a vegyületek. Egy szigorú jogszabály lehet az egyetlen lehetőség, hogy részben magunkon segítsünk, nagyobbrészt, hogy gyermekeink egészségesebb életét elősegítsük." - nyilatkozta Dr. Zacher Gábor, toxikológus

 Megvan tehát az ok! Évtizedek óta mérgezzük magunkat és mérgeznek bennünket, ez most már tudott dolog.

DE! Mit lehet tenni?

 Én a magam részéről ezek miatt kezdtem el foglalkozni a gyógynövényekkel és az illóolajokkal. Tanulom a fortélyokat, hogy aki ígényt tart rá, segíteni tudjak.

Ezen kívül: Megkeresni a számunkra megfelelő megoldást, többek között odafigyelünk arra mit eszünk, milyen kozmetikumokat használunk, és nem csak dekorkozmetikumokra gondolok. Hanem a fürdőszobai tisztálkodási szerekre, a takarító és mosószerekre is.

A fiatal leendő anyukák és apukák pedig gondoljanak arra, hogy a szervezetük mennyi minden oda nem való dologgal van tele, és mielőtt gyermeket vállalnak, fontos lenne, egy alapos méregtelenítő kúrát végig csinálni, hogy a megfszületendő baba egészséges legyen, ne hiányozzon semmije, ne legyen rendellenesség, és a kismama és a kispapa is megfelelően bírják az újszülött körüli teendőket.

A későbbiek folyamán is jó a szervezet egyensúlyának fenntartása. Hiszen nem, vagy nehezebben betegszünk meg, nem kopik olyan gyorsan a szervezet, de ha már kialakult egy betegség, akkor is van lehetőség a gyógyszerek mellet, vagy helyett gyógynövény készítményeket választani.

És az sem utolsó szempont, hogy ablakmosás után az ember nem fuldoklik a vegyszertől, hanem kellemes pirított köménymag illat van az egész lakásban. :) Nagyon szeretem! :)

Hurai Ági

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsemomergezes.blog.hu/api/trackback/id/tr51598428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde_32 2008.09.30. 16:09:03

Az egyik barátnőmnek nagyon rossz élményei vannak ezzel kapcsolatban. A kisebbik gyereke agyhártyagyulladást kapott, ráadásul a háziorvos azt sem tudta, hogy mit kell ilyenkor csinálni. Szegény barátnőm pedig nem tudta, hogy kihez forduljon, elhitte a dokinak, hogy csak egy mezei láz, csak egy mezei megfázás. Később, amikor már majdnem késő volt derült ki, hogy a kicsinek pneumococus betegsége van, ami egy baci.

Erre olvasom augusztusban a lapokban, hogy mindenki erről az oltásról beszél, hogy ingyenes lesz októbertől. Egy biztos, én beoltatom Petit!

slapaj 2008.09.30. 16:12:35

Pont most kerestem rá a neumococusra, de alig találtam valamit. Én is hallottam a betegségről, meg hogy nagyon sokféle megjelenési formája van, főleg fül-orr gégeszetiek. Nálunk a kicsinek folyton fájt a füle, de erre soha nem is vizsgálták. Hány éves korig ingyenes az oltás? Ő most 3 lesz.

Tünde_32 2008.09.30. 16:15:04

Úgy tudom kétéves kor alatt ingyenes... hallottam, hogy van többfajta is, a támogatás a Prevenar nevűre szól. utánanéztem, és abban különbözik ez a többitől, hogy ha egyszer megkapta az oltást a kicsi, akkor arra a szervezet egész életében emlékszik, azaz akkortól védve van egy csomó betegség ellen...

Ági 2008.09.30. 16:35:22

Milyen típusú gyógyszer a Prevenar?
A Prevenar egy vakcina, egy szuszpenziós injekció, ami a Streptococcus pneumoniae (S. pneumoniae) baktérium részeit tartalmazza.
Milyen betegségek esetén alkalmazható a Prevenar?
A Prevenart két hónap és öt év közötti csecsemők és gyermekek, S. pneumoniae által okozott betegségei. Ezek magukban foglalják a szepszist (vérmérgezés), a meningitiszt (az agy és a gerinc körüli membrán fertőzése), a pneumóniát (tüdőgyulladás), az otitis media-t (a középfül fertőzése) és a bacteraemiát (baktérium jelenléte a vérben).
A gyógyszer csak receptre kapható.
Hogyan kell alkalmazni a Prevenart?
Az alkalmazandó oltási rend a gyermek életkorától függ, és ennek a hivatalos ajánlásokon kell alapulnia.

A kettő-hat hónapos csecsemőknek három adagra van szükségük. Az első adagot rendszerint két hónapos korban adják be, az adagok beadása közötti legalább egy hónap szünettel. Egy negyedik adag (emlékeztető oltás) is ajánlott a második életévben. Alternatív megoldásként, amikor a Prevenar-t az „univerzális csecsemő immunizálási program” (amikor az összes csecsemőt közel azonos időben oltják be) keretében adják, két adagot lehet beadni legalább egy két hónapos szünet beiktatásával, ezt egy emlékeztető oltás követi 11 vagy 15 hónapos korban.

A hét-11 hónapos csecsemőknek két adagra van szükségük; az adagok beadása között legalább egy hónapnak kell eltelnie. Egy harmadik adag is ajánlott a második életévben.

A 12-23 hónapos gyermekeknek két adagra van szükségük; az adagok beadása között legalább két hónapnak kell eltelnie.

A 24 hónap és öt év közötti gyermekeknek csak egyetlen adagra van szüksége.
A vakcinát injekció formájában alkalmazzák, a csecsemők combjába vagy a kisgyermekek felkarjába beadva.

Ági 2008.09.30. 16:38:01

Biztos, hogy erre van szükség?

Tünde_32 2008.09.30. 16:57:16

Nem tudom, hogy szükség van-e rá, nem vagyok orvos. mindenesetre, ha nem kap tüdőgyulladást soha, az már nekem elég...


süti beállítások módosítása