mérgezetlen csecsemők

Tisztában vagyunk azzal, hogy a gyermekeinket születésük pillanatától mérgezzük? Ez tény! Sajnos igaz! Hol a megoldás? Sodium Lauryl, illetve Sodium Laureth Sulfatementes sampon, habfürdő. Vagy újabban átnevezve, ammoniumra, a hatás ugyan az, a méreg se jobb a másiknál. Vagy a talkum mentes babahintőpor. Nem is beszélve a fluorid mentes fogkrémről Segítsünk gyerekeinknek egészségesen élni, már születésükkor!

Ági vagyok

fubenfaban: enHurai Józsefné, Ági vagyok. Tanácsadóként dolgozom, a Neways International cégnél. Igyekszem folytonos tanulás és képzés mellet,tudásomat mindenki javára fordítani. Szivesen válaszolok kérdésekre, segítek megkeresni a legjobb megoldást a következő oldalon: www.bionomland.eu
Kívánok mindenkinek jó egészséget.

Ajánlott oldalak

Dániel vagyok

fubenfaban: Dancus Mamám csak Dancusnak nevez. 3 évesen allergiás voltam mindenre, ami fű és virág. Nem kaptam levegőt, nem tudtam aludni, nagyon rossz volt. Anyukán vett a Newaystől termékeket, amikor 5 éves lettem, mert már pipát kellett használni. És fél év múlva már nem kellett orvosság, meg pipa, a doktor néni is azt mondta, nem is igaz, hogy én valaha is allergiás voltam. Azóta sincs semmi bajom, pedig nem régen lettem 8 éves.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyönyörű harc a mozgásért - Interjú Dévény Annával

2008.02.16. 23:27 - fuben-faban

Címkék: technika mozgássérült dévény manuális oxigénhiány

A különböző eredetű mozgássérülések hatékony kezelésére és különösen a szülési oxigénhiány következtében kialakuló állapotok gyógyítására dolgozta ki módszerét. Az agykárosult gyermekek megmentője, módszerének eredményeit mégis alig akarja elismerni a szakma. A Dévény speciális manuális technikagimnasztika módszerről kérdeztük Dévény Annát…

ideál: Miből indult ki és miben különbözik ez a módszer a többitől?

- Mindenben. Az elvekben és a gyakorlatban egyaránt. Eddig minden mozgásrehabilitáció elméleti következtetésekre épült. Én a gyakorlati tapasztalatokból indultam ki, ugyanis meggyőződésem, hogy a gyakorlati szakmákat kizárólag a tapasztalat hitelesíti. A megtapasztalásaimat párhuzamosan két szakmában - a gyógytornában és az analitikus testképzésben - szereztem. Ötven év van mögöttem. Ebből húsz úgy zajlott, hogy délelőtt súlyos neurológiai betegekkel foglalkoztam, délután pedig művészi tornát tanítottam. Ez reggel 7-től gyakran este 10-ig tartó munkát jelentett. Hétvégén is, mert akkor még nem volt szabad szombat. Mindenki hibbantnak nézett, amiért ennyire hajtottam magam. Hozzáteszem: sohasem a pénzért! „Miért csinálod?” - szólt a kérdés. „Csak” - mondtam akkor. Ma már tudom, hogy ez a 20 év volt az „edzés” ahhoz a 30-hoz, ami ezután következett. És - ahogy mondják - a háborús évek duplán számítanak. Bizony többszörös csata volt ez a 30 év és sajnos ma is az, pedig az eredmények vitathatatlanok.

Egyidejűleg két hatás

ideál: Mi a metódusának a lényege?

- Módszerem két nagy működési területe közül az egyik a speciális manuális technika, a másik a testképző gimnasztika. A manuális technika a módszer nagy ütőkártyája. Egyidejűleg két hatást tudunk kifejteni vele.

Az egyik a zsugorodott, letapadt, kóros helyzetben rögzült izmok és inak természetellenes állapotának megszüntetése. Ez minden mozgás alapfeltétele, mert zsugorodott, letapadt, kóros helyzetű izmokkal lehetetlen normál mozgást végezni. Ezek olyan mechanikai akadályok, amelyeket a beteg sem önerőből, sem aktív mozgással nem képes leküzdeni. Az izomrostokat, az inakat és elsősorban az izmokat körülvevő hártyát kizárólag az emberi kéz által alkalmazott megfelelő technikával lehet feloldani.

Más technika, más cél

ideál: Sokan masszázsként definiálják az Ön által elmondottakat. Mit gondol erről?

- Azt, hogy nagy tévedésben vannak! Tanácsos lenne az alaposabb tájékozódás a kinyilatkoztatások előtt. Egyébként az interneten rövidesen megtalálható lesz a masszázs és a manuális technika összehasonlító elemzése. Azonosság csak annyi van közöttük, hogy mindkettőt kézzel végezzük, és a testen dolgozunk, ám különbség annál több. Teljesen más maga a technika és a cél is.

Az izomzat karbantartásával egyidejűleg fejtjük ki a másik rendkívül fontos hatást, az agy direkt ingerlését. Ez az izmokban és hatványozottan az inakban lévő idegvégződések stimulálásával történik. A direkt a „varázsszó”. A kezünkkel kifejtett finom, óvatosan adagolt erőhatás az a direkt inger, amely a receptorokból kiinduló pályákon és a gerincvelőn át eljut az agyba. Miután az egész testet a fejbúbtól a nagyujjhegyig végigkezeljük, ezzel az összes létező receptort érintjük, ezáltal az agy valamennyi területét stimuláljuk. Ennek a hatékonyságát azért nem lehet semmilyen reflexszel, tornával, úszással, játékkal kiváltani, mert ehhez képest minden egyéb indirekt hatású. Miután a direkt mindenben sokkal intenzívebb, mint az indirekt, nem képezheti vita tárgyát, hogy mi a hatékonyabb; ha erőltetek, kényszerítek valamit, ami nem megy, vagy képessé teszem arra, hogy menjen.

Hurai Ági

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsemomergezes.blog.hu/api/trackback/id/tr64342256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása